Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем в мотора!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем в мотора!!!

    145 1.4 тс
    Проблема е следния като купих колата карах я известно време неми правеше никакви проблеми, като регистрирах в кат бях пуснал климатика и работи известно време и започна да си губи уборотите на ниски дадох малко гас започнаха някакви детонации след 2500об. се оправи.
    Карах известно време няма проблем реших да я обслужа след смяна на ангренажен ремък ролки и т.н започна проблема. Това с оборотите започна да го прави в движение изфорсирам я до изкл. оставям да паднат оборотите до доло и се оправяше ама всяко чудо за три дни сега и тъка не иска имам съмнения във вариатора него го имам и чакам одобен ден в сервиза да го сменя, обаче ходих на доктор и лаптопа показа че има проблем с изгорелите газове.
    Ако някои има някакво виждане по ? някой да помогне
    Last edited by Mus1cDJ; d.m.y г., 18:12.

  • #2
    Щом е започнала да го прави след смяна на ангренажен ремък мe навежда на само една мисъл че може да са ти объркали зацепването на валовете,поне според мен това е логичното обяснение,но нека някои които е имал същия проблем и тои да каже.
    АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

    Comment


    • #3
      все пак си виж зацепването както ти е казал колегата преди мен не че е 100% сигурно да е от там
      A.Р.33 vl 1.4 2карба 90г. Няма я вече!

      Comment


      • #4
        мерси за мнението колеги но тя го направи веднаж и преди да ходи на майстор но не беше толкова зле тези дни ще я разглобя

        Comment


        • #5
          Виж катализатора,да не би да е запушен,щом са ти казали,че има проблеми с изгорелите газове! А и щом казваш че има детонации,погледни дебитомера и свещите!
          Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16v 150 07г.
          Alfa Romeo 147 1.6TS 16v 120 01г.

          Alfa Romeo 145 1.4TS JUNIOR 16v 103 98г.-ex.
          Aifa Romeo 156 1.8TS 16v 144 99г. ех.

          Comment


          • #6
            днес нея бях карал сега се наложи да мръдна с нея и нещо много зор запали не е както обикновенно позачуди се

            Comment


            • #7
              днес смених вариатора стана супер но като запалих пак започнаха детонациите извадих буксата на дебитомера и спряха детонациите и променливите обороти но като дам газ отначало се позачудва нз нормално ли е като е откачен дебитомера да прави тъка и ми свети лампата за инжекцията започна да пущи доста
              Last edited by Mus1cDJ; d.m.y г., 19:00.

              Comment


              • #8
                щом като извадиш буксата на дебитомера това не означава ли че от него.И моята беше така,но го смених и в момента я продавам на части
                става въпрос за 1.4тс с пласмасовия капак

                Comment


                • #9
                  незнам дали е от него със сигорност пък и това че пуши тилкова и свети лампата на инжекцията ? някой ако може да помага

                  Comment


                  • #10
                    Колега, не си прави експерименти по метода на изключването, а иди на диагностика. Така никой не може да ти каже от какво е.
                    пс: Като си изключил дебитомера, как очакваш двигателя да работи нормално?
                    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                      Колега, не си прави експерименти по метода на изключването, а иди на диагностика. Така никой не може да ти каже от какво е.
                      пс: Като си изключил дебитомера, как очакваш двигателя да работи нормално?
                      мерси колега ще отида в бош сервиз но днеска не остана време и затова викам да споделя някой може да е имал подобен проблем

                      Comment


                      • #12
                        Дано не си ме разбрал погрешно.
                        Дори и някой да е имал подобен на твоя проблем, не е гаранция че ще е от същото нещо. А компонентите по инжекциона са скъпи, за да сменяш докато откриеш от какво е. Затова ти написах да идеш на диагностика
                        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                          Дано не си ме разбрал погрешно.
                          Дори и някой да е имал подобен на твоя проблем, не е гаранция че ще е от същото нещо. А компонентите по инжекциона са скъпи, за да сменяш докато откриеш от какво е. Затова ти написах да идеш на диагностика
                          напълно те разбрах колега благодаря

                          Comment


                          • #14
                            хубаво,че си послушал колегата Тонов

                            Comment


                            • #15
                              днес ходих в бош и направо като казаха какво става ми идваше в първия стълб челно и до там. Казаха ми че мотора е за основен ремонт и се чудя има смисал да го правя или да купя друг мотор но знам ли в какво състояние ще е другия който ще купя
                              Last edited by Mus1cDJ; d.m.y г., 19:12.

                              Comment

                              Working...
                              X